Re: Jaki procesor lepszy

Autor: Krzysztof Rynkowski (SPAMryniobyd_at_o2.pl)
Data: Thu 26 Dec 2002 - 22:14:55 MET

Użytkownik "loli_pop" <loli_pop_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Jaki byscie policili mi procesor do mojej plyty glownej i calego kompa?
> ECS K7S5A
> (na razie) Duron 800
> 256 DDR
> GF2 MX 64MB
Athlon XP 1700+ (0,13 mikrona)
- niska temperatura pracy,
- możliwość podkręcania,
- zabezpieczenie termiczne,
- cena (za te pieniądze nic lepszego nie kupisz)
http://www.in4.pl/recenzje.htm?rec_id=127

> I co mi najbardziej spowolnia system, a moze wymienic GF? Komp nie sluzy
> tylko do gier ale tez do innych rzeczy, wiec co powinienem wymienic?
> Dzieki
RAM w zupełności wystarczy
(chyba, że "bawisz się" obróbką profesjonajnej grafiki).
Wymiana karty VGA nie ma żadnego związku ze spowalnianiem
systemu i nie wpłynie na jego przyspieszenie.
Sprawdź raczej autostart (uruchamianie)
- uruchom "msconfig"
i zobacz co tam "siedzi".
Powyłączaj, co niepotrzebne.