Re: Było... ale nie do końca...

Autor: Cleriic (cleriic.nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 26 Dec 2002 - 20:03:00 MET

Pewnego dnia news:aufgpt$k0i$8_at_news.tpi.pl,
aserzx <aserzx_at_simplusnet.pl> napisał:
> [...]
> Director Pro, ale niestety nic nie działa. Napiszcie mi też jak ustawić
> kamerę ( w jaiim trybie), no i jak dokładnie i jakie kable podłąńczyć...
> Reasumują: instrukcja dla kompletnie zielonego debila... jakim jestem w tej
> dziedzinie... Jeszcze dodam, że ww program daje taki komunikat: There is no
> video device avaliable or the plu 'n' play video device is not connected
> properly. Please check and try again later", kiedy klikam w nim na
> "kamerkę"... Jeszcze trochę sprecyzuję prośbę: ogólnie chodzi o instrukcję

A to dopiero początek... :)

Bawiłem się troszkę takim zrzucaniem :)
Na początku sprawdź czy masz prawidłowo zainstalowane sterowniki?
Jak sprawdzić: w menedżeże urządzeń powinna widnieć pozycja: "Urządzenie do
przechwytywania Video"
lub coś podobnego z angielska... "Video Capture...". Bez żadnych żółtych
wykrzykników!

Miałem kartę VIVO opartą o GeForce'a (Gainwarda) wraz z programem do zrzucania.
Więc użyłem jego. Zapisywał w nieskompresowanym AVI.
Był dosyć skuteczny, ale problemem był rozjechany dźwięk wzgędem obrazu. Co
trzeba było ręcznie poprawiać w jakimś programie.

Co do podłączenia. Kamerę poprzez VideoOut do VideoIn na karcie grafiki, a
AudioOut z kamery do AudioIn w karcie dźwiękowej. I to chyba tyle...

Programu Power Director nie przerabiałem, ale próbowałem jeszcze z Adobe
Premiere i działał prawidłowo.

Ale niestety nie zadowoliła mnie jakość... :(
Przy pełnej rozdzielczości PAL gubił ok 5%-8% klatek :(

Pozdr
Cleriic