Re: uaktualnienie bios = cisza...

Autor: P|eszczoH (adamlt_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 26 Dec 2002 - 15:16:10 MET

> czy w tym przypadku jedynym wyjsciem
> jest szukanie osoby z programatorem eeprom ?
> plyta to: msi k7t266 pro2, ver:2.0
> zapodalem bios dla plyty z kontrolerem raid (pro2-ru)

Nie to nie jest jedyny sposob, ale bezpieczny.
mozesz tez szukac kogos kto ma plyte glowna , ktora pracuje na tym samym lub
bardzo podobnym typie pamieci,
flash awarda np. potrafi zaprogramowac wiele kosci,
sam ostatnio ratowalem tak plyte glowna od p1 233mmx
i chodzi.
istotne sa dwie rzeczy, plyta na ktorej bedziesz programowal,
musi miec Bios tej samej wielkosci jak ta ktora ty masz,
inaczej Ci nie zaprogramuje albo uszkodzi nawet kosc, to juz zalezy.

typy kosci to te numerki ktore sa zaklejone nazwa award/ami/phoenix czy
innymi,
udalo mi sie tez zaprogramowac Bios na innej kosci niz orginalna, ale tej
samej pojemnosci
i chodzi nic mu nie dolega....
Niestety jest tu troche rzezbienia, bo musisz odpalac kompa na orginalnym
biosie,
potem podmieniac kostke Biosu na czas programowania,
krotko mowiac robisz to na zywca i inna plyta glowna staje sie
programatorem.

choc jesli nie czujesz sie na silach, moze lepiej wydac pare zlotych i niech
Ci to ktos zaprogramuje.

pozdrawiam