Re: moze to glupie ale nie znam sie

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 26 Dec 2002 - 15:07:54 MET

Piotr_Z napisał:

>poszukuje jakis informacji na temat kont shellowych , jak zalozyc takie
>konto i wogole co to jest i czym sie to je .... . Przepraszam za moja nie
>wiedze , ale wydaje mi sie ze lepiej zapytac niz trwac w niej . Z gory
>dziekuje za pomoc . pozdrawiam

to takie konto uzytkownika na jakims zdalnym serwerze;

taki serwer dziala 24h i mozesz sie na niego logowac z miejsca, gdize
sie laczysz do internetu; z tego serwera mozesz dalej operowac, mozesz
miec na nim uslugi czynne 24h/7 np. jakis serwer ftp, klienta irc...

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?