Odp: Odp: głośniki i jakość

Autor: Seki (seki_at_amigo.pop.pl)
Data: Thu 26 Dec 2002 - 03:35:16 MET

> Tu chyba kilega zdecydowanie przegiął. Bose jest raczej producentem
> sprzętu niezbyt drogiego i niezbyt wyrafinowanego.

Calkowicie sie nie zgadzam. Niezbyt drogiego? hah.. a co do mojego modelu
zestawu glosnikow Bose'a konieczne byly pozlacane kable by osiagnac maks ich
mozliwosci. Nie dosc, ze glosniki choelrnie drogie to jesio przydalo sie
kupic cholrnie drogie kable po to by wydobyc maks z cholernie dobrego sacd'a
(super audio cd, w Polsce jak narazie dosc malo popularne) albo plytek
audiofilskich z serii SONY Gold (specjalnie remasterowane plytki pokryte 24k
zlotem). Zdecydowanie jestem zadowolony z Bose'a, ktory w powaznych testach
najlepszych glosnikow na rynku osiaga czolowe pozycje.

Pozdrawiam serdecznie
Seki