Re: Jaki monitor 17"

Autor: MaKeR (maker_at_kamery.art.pl)
Data: Thu 26 Dec 2002 - 00:11:41 MET

> lol........
> plaski? chyba szyba!
> servis sie przyda!:) na pewno

Czy szyba czy nie to nie widac zbytnio, jest tak samo jak w plaskich
samsungach i lg. Czemu niby serwis sie przyda... samsungi sie tak psuja
? Ten monitor to nic innego jak samsung (produkowany przez samsunga)
tylko ze tanszy. Ja go mam od 3 miesiecy i nie narzekam, kumpel ma juz
ponad pol roku tez bardzo zadowolony, mial wczesniej LG F700 B FLAT i
mowi ze roznica jest spora. Juz go oczy nie bola przy wiekszych
rozdzielczosciach itd...