Re: Pomiar tem. procesora

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Wed 25 Dec 2002 - 22:31:20 MET

On Mon, 23 Dec 2002 14:00:48 +0100, "Mateusz Gawenda"
<mateusz.gawenda_at_wp.pl> wrote:

>Athlony mocno się grzeją, szczególnie XP. Ja miałem wiatraczek wielkości
Raczej szczegolnie grzeja sie szybkie procesory. Poza czestotliwoscia
pracy nie ma zadnej szczegolnej przyczyny dla ktorej Athlon XP mialaby
sie grac jakos szczegolnie mocno. Gdybys napisal Thunderbirdy to
mialoby sens.

>procesora (szerokość i długość, wysokość na parenaście cm) i temp. 54
>stopnie po kupieniu. Po roku grzał się już do 60. Wymieniłem go na
>dwukrotnie większe bydle. Teraz nagrzewa się do 45 stopni.
Moze wystarczyloby ten stary odkurzyc itp?
U mnie po pewenym czasie pracy 24/7 taka oeracja skutkuje spadkiem
temp o 2-3C

Pozdrawiam
Swiatecznie
GLide