Re: End Game ;-)

Autor: Jan Nowak (dn56fg2_at_gmx.net)
Data: Wed 25 Dec 2002 - 20:06:10 MET

> Sposobow jest pewnie duuuzo. Mi "udalo" sie to zrobic dzieki szwankujacemy
> zasilaniu, kilka razy pod rzad, podczas startu komputera nastepowal brak
> napiecia, no i pewnie podczas odczytu tablicy cos sie zrypalo.

  Ja kupilem Hdd 40 GB a stary Bios rozpoznawal jedynie 8 GB. Dodatkowo
oprocz windowsa zainstalowalem linuxa.Linux rozpozal dysk 40 GB i sie na nim
umiescil zajmujac 32 GB !!!. Gdy po restarcie i starcie windowsa otworzylem
Partition Magic,ten zauwazyl ze sa jakies niescislosci na dysku i zaproponowal
ich naprawienie. Zgodzilem sie i to byl koniec.

Windows nie chcial juz wystartowc. Nie dal sie rowniez ponownie zainstalowac.
Zadne dyskietki startowe nie dzialaly, rowniez ratunkowe Partition Magica.

Jedynym ratunkem byla dyskietka startowa Linuxa. wystartowalem z niej jak gdybym
chcial instalowac linuxa.
Gdy doszedlem do recznego partycjonowania,pokazaly sie dziesiatki partycji
ktorych sam nie tworzylem (!) ktore tez z nich po kolei kasowalem,lacznie z
partycjami windowsa.potem jakos po restarcie mozna bylo juz normalnie
zainstalowac windows i inne...

> Jak mozna uratowac dane ?
>
> Mnie niestety sie to nie udalo,ale dobrze ze chociaz moglem pozniej znowu
> zainstalowac systemy....

Pozdrawiam

Jan Nowak