Re: drganie obrazu???

Autor: Kovalek (kovalek_at_cord.nu)
Data: Wed 25 Dec 2002 - 17:40:10 MET

Użytkownik "Lukasz" <lookasik_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> podczas pracy zauwazylem ,ze delikatnie drga mi obraz, czasami bardziej.
> czego to moze byc wina? karty graf. czy raczej monitora?

No ja tez mam takie cos czasami..
Monitor Daytek DT1531D jak sie nie myle. Napewno to nie jest wina karty
graficznej, bo juz kilkakrtonie je zmienialem, a monitor mam od nowosci...

Niewiem czego to wina, monitor ma tak od nowosci. A moze problem lezy w
pradzie, znaczy napiecie i czestotliwosc w gniazdku odbiegaja od norm..
Bynajmniej monitor juz dziala 4 lata i mial tylko 1 powazniejsza awarie
(ktora udalo sie naprawic)...

--
Pozdrawiam
Leszek Kowalski