Re: Drukowanie z DOS do portu COM1

Autor: slawek_xl (slawek_xl_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 03 Dec 2002 - 03:10:15 MET

Dnia 30.11.2002 22:32 , Wojciech Ściesiński powiedział:

> Czy mogę prosić o dokładniejszą specyfikację polecenia mode com1 ? Jeśli
> można to będę wdzięczny za przykład - niby można odpalić mode/? i
> sprawdzać ale nie wszystkie opcje tego polecenia są dla mnie jasne.

Tutaj masz bardzo dokładnie:
http://www3.sympatico.ca/rhwatson/dos7/z-mode.html#serial

przykład za MS-DOS UG&R:
mode com1: baud=96 parity=n data=8 stop=1 retry=p
mode com1:96,n,8,1,p

oba polecenia są równoważne a pierwsze dobrze komentuje drugą, skróconą
wersję

w kolejności:
prędkość 9600 (wystarczą dwie początkowe cyfry)
parzystość - brak
8 bitów danych
1 bit stopu
ponawianie po time-out do momentu akceptacji przez drukarę

--
pozdrawiam
Sławek