Re: naprawić partycję

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Tue 03 Dec 2002 - 01:20:33 MET

Użytkownik "Matiz" <mojmejl_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Mam dysk 20GB
> tymczasem fdisk (inne programy też się "mylą")
> podaje
> Całkowita pojemność dysku: 4028 MB
> Co robić?
> mam na dysku jedną partycję FAT 32 o pojemności 9733 MB.
> Jest to partycja aktywna
>
> Próbowałem użyć Norton Disk Doctor (wersja 2002; próbowałem wersji pod
> Windows i -po uruchomieniu z dyskietki startowej- wersji dla dos) ,
> ale on wyświetlił tylko komunikat
> "Drive c: may not be configured correctly. Norton Disk Doctopr cannot
> run on this drive.."

> [...]

Ściągnij program BootIt Next Generation
http://www.terabyteunlimited.com, uruchom komputer z utworzonej
dyskietki instalacyjnej, nie instaluj tylko przejdź do Maintenance,
podświetl swoją partycję i we właściwościach wybierz "Use alternate
CHS", OK i restart. Nie ręczę że pomoże, ale spróbuj. I zrób wcześniej
kopię MBR spod tego BootIt.
BTW BootIt jest też świetnym programem do partycjonowania dysku ;-).

M.