Re: Obudowy Enlight 723x 300W?

Autor: Jarosław Michalak (jarmich_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 02 Dec 2002 - 22:27:50 MET

> AD1. te z serii HPC-xxx-xxx (np HPC-300-202) sa cichutkie i dokladnie jak
> piszesz predkosc wentylatora zalezy od obciazenia zasilacza

Wlasnie na potwierdzeniu tej wiadomosci najbardziej mi zalezalo, nigdzie
nie moglem tego znalezc, a cos mi sie obilo o uszy.

> AD2. wlez sobie tu i wybierz ENLIGHT
> http://www.newegg.com/app/manufactory.asp?catalog=7&DEPA=1

Dzieki za adres, tutaj przynajmniej mozna sie czegos dopatrzyc
(w przeciwienstwie do strony enlight'a).
Tez mi sie podoba ta czarna :-) , ale niestety mam juz bezowe CDrom, FDD
(w dodatku w roznych odcieniach) a to chyba nie bedzie sie dobrze
komponowac.

> i zwroc uwage z tylu pod zasilaczem na miejsce na dodakowy wentylator (bo
> bywaja obudowy bez tego wytloczenia)
Masz racje, a ja bylem przekonany ze wszystkie tej serii maja
miejsce na dodatkowy wentylator.

Dzięki serdeczne za informacje.
Pozdrawiam
        Jarek M.