Re: Filmy- dlaczego się zacinają ?

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Dec 2002 - 20:09:34 MET

> W d.... byłeś, g.... widziałeś.
> Kto tu pisał o spowalnianiu?

kolega Misza pisal ... a tu mu odpowiedziales ...ze byl w d... i g....
widzial ...

> Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem posty.
> Jeszcze raz i jeszcze raz.
> Już widzisz różnice?

nie:)) a ty ???

> Są takie programiki-narzędzia-kodery jak np. AntiFreeze.
> Np. brak takich czy podobnych narzędzi-kodeków może
> przyczynić się do przycinania się filmów.

bardzo sprytnie to ujmujesz .... programiki-narzedzia-kodery ... tzn. ze sam
nie wiesz co to ???
no wiec ja tobie wytlumacze ... AntiFreeze to filtr dekompresji ... nie
nalezy to zadnej z wymienionych przez ciebie kategorii ... a juz na pewno
nic nie koduje ...:)))