Re: CD-ROM LG padł?

Autor: Cleriic (cleriic.nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Dec 2002 - 15:43:14 MET

Pewnego dnia news:6aec.0000068b.3deb6987_at_newsgate.onet.pl,
Użytkownik <r_m_at_op.pl> napisał:
> Witam
>
> Otóż jestem w kłopocie.CD-ROM 52X prod. LG nie odczytuje płyt. Jest widoczny w
> BIOS-ie a także pod WIN XP.Przy próbie otwarcia pojawia sie komunikat"System
> windows nie może czytać z tego dysku.Dysk może być uszkodzony lub używa
> formatu niezgodnego z windows".Poradzono mi abym zaktualizował BIOS napędu.
> Ściągnąłem odpowiednie pliki i z dyskietki startowej odpaliłem kompa
> następnie polecenie: flash crd8522.hex(dla mojego modelu). Program do
> flashowania wypisuje taki oto komunikat "Can't fine any device.(No reponse
> [...]

Wygląda że wszystko dobrze robiłeś...
Spróbuj jeszcze w BIOSie wymusić użycie trybu PIO 4 i wtedy go flashować...
Jak nie przejdzie a CD-ROMa masz na gwarancji to go do serwisu... i nie daj
sobie ciemnoty wciskać!
Jesteś użytkownikiem i wcale nie musisz takich rzeczy robić!

Pozdr
Cleriic