Problem z HP690C

Autor: JohnybeGood (johnybegood_at_gazeta.pl)
Data: Mon 02 Dec 2002 - 13:24:28 MET

Witam

Mam nastepujący problem ze starą wysłuzona drukarką HP 690C:

podczas drukowania w czarnym kolorze wzdłuż strony pojawia się jasny pasekw
odległości jakieś 6 cm od lewej krawędzi strony. Wygląda to tak jakby
wstawiono biały pionowy pasek który przebiegając przez jakąś literkę
rozciąga ją tak że jeden fragment pojawia się z jednej strony paska a
reszta po drugiej.

Natomiast drukując w kolorze zbliżony objaw rejestruje w pobliżu środka
strony z tym że nie jest to bialy pasek tylko pas przeklamanych kolorów.

Słyszałem coś o zatykaniu się dysz ale nie wiem czy w tym jest problem,
ponieważ po wymianie czarnego cartridga obserwuje ten sam efekt.

Czy ktoś z SZ.G. może mi coś poradzić?

Pozdrawiam

Johny