Re: Ile warte?

Autor: plitkin (plitkin_nospam__at_interia.pl)
Data: Mon 02 Dec 2002 - 10:08:38 MET

Wg mnie zdecydowane MAX za ten zestaw - to 500 zl.. (sam latem kupilem
dziewczynie podobny zestaw za 500 zl - tamten jedynie mial CEL400 i HDD 4,3
GB)..

CO do HDD 2,5GB _nowego_ - wydaje mi sie, ze takich dyskow od _dluuuuzszego_
czasu sie nie produkuje, wiec tamten albo lezal gdzies dluuuuugo, albo
wrociz z reklamacji od klienta i lezal u kogos w serwisie...

Podsumowujac: wg mnie 500 zl to gorny limit. Sam dalbym moze ze 400...