co rozbudować do filmów

Autor: Keimak (keimak_at_poczta.fm)
Data: Mon 02 Dec 2002 - 11:36:45 MET

Witam!

Sorki za trochę lamerskie pytanko - co lepiej rozbudować do oglądania
DIVX-ów. W tej chwili mam Celeron 450, 64MB RAM, Riva Vanta 32MB na Win98 i
kiepsko się ogląda DIVX-y - skoki obrazu, przesunięcie obrazu względem
dźwięku. Próbowałem wielu kodeków więc problem jest raczej sprzętowy. Co
lepiej wymienić kartę graficzną czy dorzucić pamięci? A może na tym sprzęcie
powinno chodzić spoko i problem jest jeszcze inny?

Miłego dnia,
Keimak