Re: wybor CD-ROM'u

Autor: MaPia (mapia2_at_box43.pl)
Data: Mon 02 Dec 2002 - 11:16:27 MET

> jedynym kryterium moze tu byc chyba producent
> (do tej pory uzywalem TEAC'a i bylem zadowolony, ale jego cena
> to ok. 150 zl, wiec raczej nie biore go pod uwage)
>
> wypatrzylem sobie taki LG x 52 (2 lata gwarancji) za 99 zlotych

LG to szajs (wg mnie), moj LG x52 padl na 3 dni przed koncem gwarancji (po
11 mcach i 27 dniach), gdy zaniosle m do serwisu, okazalo sie za maja tego
mnostwo do 100 sztuk miesiecznie!!!!. mieszkam w 400.000 miescie, wiec
odsetek uszkodzen jest wysoki.
Kupujac sprawdzaj, ktory z CD obsluguje UDMA 33, niektore (w tym LG) tego
nie obsluguja
jesli oprocz cd bedziesz mial jeszcze jakis naped optyczny (CDRW, DVD) to
moze byc nawet LG, skoro daja z 2 letnia gwarancjia, nawet jak padnie to po
3-4 tygodniach dostaniesz drugi. jesli ma byc to jedyny naped optyczny i nie
mozesz sobie pozwolic na 4 tygodniowy przestoj bez CD to szukaj czegos
innego

MaPia