Re: TP sa modem - rwanie polaczen!!!!!!!

Autor: GL12d4 (zgnews_at_WYTNIJ-TO.wp.pl)
Data: Fri 29 Nov 2002 - 12:23:19 MET

Użytkownik "MAGISTER" <wystrych22_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Witam mam problem z zawieszaniem sie polaczen TPSA....

> nie wyswietla juz 40000 ale zwykle 9600 czy 14400.

To nie jest problem sprzętowy - jak maz możliwość, to zmień opratora telef.
    Spytaj się znajomych w bloku/na osiedlu domków czy ostatnio nie było nowych
przyłączeń telefonów od Narodowego Operatora bez dokładania nowych kabli albo
nasilonej akcji repów tepsy wciskających ISDN albo Neo, a Ty ich pogoniłeś.
    Podejrzewam, że złodzieje podzielili włosa na cztery - do rozmów wystarczy,
ale jak się chce w necie posiedzieć to ISDN, Neo czy inny szit becalując
oczywicie odpowiednią kaskę.
    Ostatnio sąsiadowi na parterze pewna firma proponowała wymianę drzwi na
pancerne - grzecznie odmówił - po 2 tygodniach ktoś obrobił mu chałupę. Zatem
wiadomo już od kogo marketingowcy tepsy zapożyczają metody działania.

Pzdrw
GL12d4