Riva tnt2 16 b agp lub nvidia vanta

Autor: pawelduda_at_op.pl
Data: Sun 01 Dec 2002 - 22:06:51 MET

Kupilem od kumpla komp (w tym takze karte graficzna). tylko ze jest pewien
problem. nie wiadomo do konca co to za karta jest. Kumpel sam tez dokladnie nie
potrafi odpowiedziec. Przy ladowaniu biosu jest tylko napis NVIDIA VANTA 16 mb.
A na przyklad na samej karcie jest naklejka (od optimusa)- Riva tnt2 vata 16
mb. Problem mam tu duzy bo na razie pracuje na najmniejszej mozliwej
rozdzielczosci 640 X 480. Sterownikow juz mam pare plyt i zadne nie chca
dzialac. Paradoksalnie karta zostala wykryta pod RH 7.2 - jako riva tnt2. W
dodatku jak zainstaluje najnowsza wersje detonatorow to ladnie sie sterowniki
zainstaluja ale przy nastepnym uruchomieniu widowsa jest restart a pozniej tryb
awaryjny. A tak poza tym to instalowalem juz rozne wersji i to i do rivy tnt2
m64 (czyli rivy tnt2 vanty) i do Nvidii vanty. Czy ktos moze cos poradzic
(oprocz oczywisce kupna nowej karty ;). Aha, kumpel powiada ze karta mu
dzialala caly czas. Licze na jakies rady...

Pawel