Re: Co sądzicie o Caviar'ach?

Autor: Tomek (labeo7_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Dec 2002 - 18:48:41 MET

Użytkownik "Mietek" <mieciunio_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Pytanie jak wyżej...
> Mianowicie co sądzicie o dyskach WD CAVIAR?
> Za wszelkie opinie i sugestie z góry thnx.

Od niedawna mam dysk WD 80 GB z cachem 8MB, oprocz tego mam seageta U5 40GB
i Maxtora ATA133 40GB.
Wszystkie dyski chodza bezproblemowo, z tym ze WD jest wyraznie szybszy od
seagata i troche szybszy od maxtora. Jesli chodzi o halas to nie slysze
roznic mimo, ze seagate jest 5400rpm. Co o awaryjnosci, to jeszcze niec nie
moge powiedziec, ale sadze ze niczym nie ustepuje pozostalym. Pewnie jest to
kwestia trafienia na dany egzemplarz. Dlatego ja osobiscie polecam WD z
serii JB z cachem 8MB.

pozdrawiam
Tomek