Co sie moglo stac z zasilaczem?

Autor: Mariusz (ivansoft[SPAMIK.FUJ)
Data: Sun 01 Dec 2002 - 16:49:37 MET

Witam, mam nastepujace pytanie - problem:
Jakis czas temu, feralnego dnia poszly mi 2 zasilacze, ktore podlaczylem do
ECS K7VZA. Do dzis nie wiem, co to moglo byc. Jeden z nich byl lichy: 300W
noname, z nalepka "Megabajt"; drugi z kolei to 235W Enlight, ktory dzialalal
do tego pechowego momentu przez 3,5 roku bez zadnego problemu. Pytanie
teraz: czy da sie jeszcze w jakis sposob reanimowac tego Enlighta? Dodam, ze
najprawdopodobniej nie jest on spalony - nie bylo dymu i zadnego swadu
spalenizny. Poprostu: dzialal i przestal dzialac jakis czas po podlaczeniu
do tej plyty :(
Ile by kosztowala ew. naprawa i czy warto? (pyt. do obeznanych w temacie)
BTW Zalezy mi na nim, gdyz to porzadny, cichy, markowy zasilacz :)

Pozdro,
Mariusz M.