Re: Pamiec RAM 128 MB

Autor: Beton (johnyx1_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Dec 2002 - 15:56:08 MET

Użytkownik <skati33_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam pamiec 128 MB RAM i wkladam ja na plytke AOpen AX6B, po uruchomieniu
widzi
> tylko 64 MB ,przestawialem w BIOSIE ale to nic nie pomaga. Slyszalem ,ze
> starsze plytty nie obluguja pamieci jednostronnych, czy to prawda ??

    Niekoniecznie, ja zetknąłem się z kilkoma płytami w których siedziały
jednostronne moduły i płyty nie miały problemów ich obsługą, były to płyty
na chipsetach via Apollo pro+ i bx w tym jedna pochodzi z prze jakichś 2-3
lat. Najlepiej jest to sprawdzić w instrukcji, powinna być tam tabelka w
której będzie opisane w jakie układy mogą pracować (jednostronne,
dwustronne, składające się z ilu kości). Jeśli masz nową kość faktycznie
może być to prawda, obecnie widziałem jednostronne moduły składające się z 4
kostek (a nie jak kiedyś z 8), sprzedawca od razu powiedział że starsze
płyty będą widziały tylko 64 mb ze 128