problem z tunerem tv i Virtual Dub'em

Autor: Fake (m.a.t.r.i.x_at_hoga.pl)
Data: Sun 01 Dec 2002 - 13:48:51 MET

Mam karte tv Flyvideo 3000 i nagrywalem sobie pod Virtual Dub'em rozne
rzeczy z tunera.Pewnego razu uruchamiam capture avi w VirtualDubie,a tam
pojawia mi sie taki napis:
"Nie mozna uzywac tego urzadzenia,kiedy uzywa go juz inna aplikacja
wideo,taka jak dvd,wideokonferencje,edycja video,przegladarki Tv lub web tv
dla windows.Aby uzyc urzadzenia dla biezacej aplikacji,zamknij
aplikacje,ktora z niego korzysta.Jesli w systemie jest zainstalowana i
uruchomiona aplikacja webtv,wstrzymaj Aplikacja wideo web tv i usligi danych
na pasku zadan."
Powylaczalem wszystkie aplikacje jakie byly na pasku zadan i w procesach w
menadzer zadan windows i nic.Wyglada na to ze jakis program blokuje
sterownik tunera ale nie mam totalnie pojecia jaki.Nie pomogla nawet ponowne
reinstalka windowsa,jakis program go zatkal i nie ruszy,a jakis czas
wszystko bylo ok.Moze to jakis wpis w rejestrze?
Moj kumpel ma ten sam problem i tez nie moze sobie z tym poradzic,tyle ze on
odrazu po instalacji karty nie mogl odpalic nagrywania i pojawial mu sie ten
komunikat.Czy ktos wie w czym tkwi problem?
Z gory dzieki za podpowiedzi...