PILNE! Pomocy, Lexmark i USB, moze VIA?

Autor: _Normanos_ (normanos_at_wp.SPAM-SUXX.pl)
Data: Sun 01 Dec 2002 - 11:18:51 MET

Witam!

Kupiłem wczoraj rodzince Lexmarka Z45 SE, niestety nie chce działać
zarówno na moim kompie jak i na ich.

Objawy:
- zaczyna drukować 1-2 linikjki, po czym zapalają się diody i drukarka
przestaje drukować, wygląda to na reset. Po czym drukarka wypuszcza 2
puste kartki. To co wydrukuje wygląda dobrze więc wykluczam problemy
tusz/głowica itp.

Fakty:
- zainstalowana poprawnie
- poprawnie wykryta
- USB w biosie włączone
- USB na pewno działa na tej płycie gdyż od pół roku mam aparat cyfrowy
podłączany właśnie przez USB
- problemy zarówno w Win2000 i Win98SE
- moja płyta DFI
- druga płyta VIA
- doinstalowane Via4in1 USB filter itp.

Przejżałem archiwum, znalazłem podobne problemy, wasze odpowiedzi
wskazywały, że to chipsety VIA gryzą się z drukarką ?!? Czy da się coś
z tym zrobić? W sklepie mi tego nie wymienią skoro drukarka jest
sprawna, a i na swoim kompie udowodnią, że sprzęt jest sprawny. A skoro
sprzęt jest sprawny to nie mają żadnego obowiązku przyjęcia zwrotu...
jestem załamany, bo to nie moja kasa i nie drukarka dla mnie...
;-((((((

--
   __o     Normanos Roweros Pedziwiatros
 _`\<,_             GG #1798800