Abit bx-133 raid i gwarancja

Autor: Konrad Kucharczyk (konradq_at_o2.pl)
Data: Sun 01 Dec 2002 - 00:34:05 MET

Witam.

Posiadam słynną plytę firmy ABIT. Około 2 miesięcy temu kompletnie padła
(pali się tylko diodka) - procesor nie był przetaktowywany ani też płyta
nie była wykorzystywana w "dziwny" sposób. Po prostu od pewnego czasu
komputer zaczął się sam "restartowac" podczas uruchamiania, po czym po
kilku dniach komp w ogóle się nie uruchomił. Testowałem płytę u kolegi i
było to samo (nie uruchomił się). Była ona kupiona razem z zestawem
komputerowym, na który już nie mam gwarancji. I teraz mam pytanie: jeśli
nie mam gwarancji na kompa (sam zerwałem plombę), to czy mogę domagać
się u producenta płyty wymiany towaru lub zwrotu pieniędzy? Nie pamiętam
też, na ile jest ustalona gwarancja producenta płyty? (Jeśli na dwa
lata, to mam jeszcze miesiąc na ewentualną reklamację).

Z góry dzieki za odpowiedź.

--
pozdrawiam, Konrad