Re: ECS + Seagate + TEAC

Autor: arlekino (arlekino_at_australia.edu)
Data: Sun 24 Nov 2002 - 13:00:00 MET

Peterphk wrote:

> Nie jestem koneserem w dziedzinie ECS wiec ja nie zauwazylem:) Ale prawda
> jest, ze kazda plyta na chipsecie Intela sprawia mniej problemow ...

nadal jest to wiodacy producent dla cichego wspolnika
-malomiekkiego ;-)))
wiec zawsze inne chipsety beda w gorszej sytuacji :-))))
nie wazne jaki kolor samochodu byle byl czarny
to haslo dostawcow masowych od czasu forda

a czy np bezpieczny to juz malo wazne :-((((
a czy dobre, jesli sie sprzedaje to jest dobre z definicji :-))