Re: Nowy CD-ROM - co wybrać ?

Autor: ButtHeadek (ButtHeadek_at_hoga.pl)
Data: Sun 24 Nov 2002 - 00:38:26 MET

On Sun, 17 Nov 2002 11:10:07 +0000 (UTC), Sebastian Pasikowski
<pasikowski_at_interia.pl> wrote:

>Ja Tobie radzę nie wybierać Lite-On, bo mam taki. Słuchać muzyki się
>nieda przy nim, pracować również. Jest srtasznie głośny. Niejeden
>odkurzacz by przekrzyczał.

Oczywiscie. Ubawilem sie jak nie wiem co. Jakos mialem ASUSA 50x i to
dopiero byl odkurzacz. Teraz mam nagrywarke Liteon 24/10/40 i jakos
moge wszystkie go sluchac, ogladac filmy, tylko mam jedno pytanie. Po
kiego wafla do sluchania muzyki potrzebna Ci predkosc 52x? Zainstaluj
Nero Drive Speed i zwolnij sobie Cd na 4x i zobaczysz, jak lajtowo
bedzie dziac. Z Cd to tak jak z nagrywarkami: tanie i dobre.

>Tak wogóle odradzam kupować te 52x. Polecam zainteresować się
>wolniejszymi, np. TEAC 40x za ok. 150zł. Z korzyścią dla Twoich płytek
>oraz uszu. Różnica w szybkości, jeżeli wogóle odczuwalna, jest
>pomijalnie mała w codziennej eksploatacji.

W sumie to masz racje. I tak sie nie wykorzystuje tego max speed. Z
drugiej strony, z CD tak jak z samochodem. Czym szybszy, tym szybciej
zajedziesz. Przy dobrym dysku twardym, dobrych plytach mozna wyciagnac
bardzo duza predkosc, ale ja bym sie bal, bo jak plyta wyskoczy, to
glowa ucieta.:-))))

ButtHeadek
Pozdrowienia