Re: Nowy CD-ROM - co wybrać ?

Autor: ButtHeadek (ButtHeadek_at_hoga.pl)
Data: Sun 24 Nov 2002 - 00:38:28 MET

On Sat, 16 Nov 2002 13:05:14 +0100, "Tomek 'Tommy' Dębiński"
<tdebinski_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Porozgladalem sie po sklepach w okolicy i mam do wyboru:
>-LG 52x

Potrzebuje elektronike do takiego, ale chyba bym nie kupil, bo
kumplowi juz 3 plyta "wybuchla" w tym napedzie.:-))

>-Lite-On 52x

Mam nagrywarke, CDkiem nie dzialalem, ale po pracy z nagrywarka moge
polecic.

>-NEC 52x

Raczej nie. NIe mam zaufania.

>Tylko jesli juz mialbym wydac tez 165 PLN to moge dolozyc 54 PLN i moge kupic
>nagrywarke Lite-On 24x10x40x za 219 PLN.

To jest bardzo dobra mysl. Pracuje wlasnie na takiej i nie mam Cd-Romu
i jest ok. Czyta wszystkom, a przy okazji mozna cos wypalic.

>Tylko w sumie szkoda uzywac nagrywarki jako CD-ROM'a.

No to szkoda takze uzywac Cd-Romu.:-) Jak dostaniesz 24 miesiace
gwarancji i bedziesz duzo uzywal nagrywarke to w koncu przestanie
czytac plytki i dostaniesz nowa.:-))) Kumpel tak mial. Ekspertyza:
nieoplacalna wymiana lasera.:-) I dostal nowa.:-)

>Co zrobic ?
>Jakiego CD-ROM'a wybrac z tych po 98 PLN ?

Nagrywarke.

ButtHeadek
Pozdrowienia