Chora myszka ...

Autor: Bogusław Krzyśko (Bodzio.K_at_interia.pl)
Data: Sat 23 Nov 2002 - 22:48:20 MET

Nie wiem co jest grane... Płyta pod P4 ale wcześniej była inna. ATX mycha
PS, Winda XP Pro, Karta sieciowa, Interek z serwerka Linuxowego w sieci,
wszystkie upgrade do windy i ... mycha działa przez jakiś czas potem zaczyna
się "zacinać" i ruszać a po jakimś czasie ale różnym staje. Problem znika
jak podłącze mychą pod serial. Co jest grane ? w systemie nie ma konfliktów
i wsio jest ok...
Ratujcie nie mam pojęcia co jest grane....

Bodzio