Re: Intel vs podkręcanie?

Autor: AdamF (adamfun_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 23 Nov 2002 - 14:44:18 MET

> A nie ma dodatkowo zworek na płycie? Jeśli zworką ustawisz FSB, to z
> poziomu biosu tego nie zmienisz.

Płyta ma zworkę na zakresy 66/100 MHz. W ramach każdego zakresu można
regulować FSB biosem. U mnie jest 100,103,112,124 i 133 MHz. Niestety z
jakiegoś powodu to nie działa a działało. Inne funkcje biosu płyty działają,
zmieniałem na próbę kilka parametrów. Czy możliwe jest aby blokował tę
funkcję bios kontrolera Promise Ultra100 ATA 66/100, który rok temu
zainstalowałem? Ale o ile pamiętam to już podkręcałem płytę z nim i
chodziło. Sfleszowałem na nowo bios płyty i nic. Mam Win98se pl, P3-750/100
Copper i 2x128 MB RAM PC133. Niby wszystko chodzi OK ale nie mogę zwiększyć
FSB powyżej 100 MHz. Płyta to Totem TM-P2BXAT, chodzi bez problemu, bios
jest aktualny. Co się dzieje nie mam pojęcia. Pozdrawiam i proszę o sugestie
i rady - Adam