Re: blad w Win Me

Autor: JanuszHor (hojanopl_at_polbox.com)
Data: Sat 23 Nov 2002 - 12:12:16 MET

Uzytkownik "Dariusz Mellin" <nil_at_vis.pl> napisal w wiadomosci
> Heya!
>
> Windows Millenium:
> Chcac przejzec zawartosc dowolnego katalogu/dysku wywala mi komunikat:
>
> Eksplorer spowodowal wystapienie bledu w SHELL32.dll
> Nastapi zamkniecie programu Explorer
> Jezeli problemy beda nadal wystepowac sprobuj ponownie uruchomic
> komputer.
>
> Niestety resety nic nie daja i co ciekawsze reinstalacja systemu nic nie
> dala...

szanowy Kolego reset nigdy nie pomaga a zawsze utrudnia, bo jest to awaryjne
wylaczanie systemu.jak wlaczysz komputer najpierw uruchom scandiska ,jezeli
scandisk da sie uruchomic niech usunie bledy z dysku ,jezeli nie da sie
uruchomic i bedzie sie wylaczal to jest oznaka ,ze masz zaistalowane jakies
oprogramowanie zabezpieczajace MBR lub jest jakis wirus.Czy aby nie
instalowales jakiegos innego systemu np linuksa?.Ostatnio w gazetkach
pojawil/na krazkach/ pojawil sie program do defragmentacji dysków mial byc
rewelacyjny ,niestety jest wolniejsz od tego z ME i powoduje
komplikacje.Jezeli zdecydujesz sie na reinstalacje bo nic nie pomaga
bedziesz zmuszony doprowadzic dysk do porzadku
jezeli chodzu o ME to nie istaluj zadnych programików "usprawniajacych jego
prace" bo to one szkodza systemowi.
JanuszHor