MAXTOR 80 GB jako MAXTOR ROMULUS - help

Autor: madlew (madlew_at_simplusnet.pl)
Data: Sat 23 Nov 2002 - 10:39:11 MET

Witam

Mam (a w zasadzie chyba mialem) dysk Maxtor 80GB 5400, wczoraj podczas
wykrywania w biosie
napedow (mam ustawiona opcje AUTO na wszystkich kanalach) moj dysk zostal
wykryty jako
MAXTOR ROMULUS .... a nastepnie wyswietlil mi sie komunikat primary disk
fail..
po prostu cudownie...oczywiscie nie moge juz nic z niego odczytac, a zalezy
mi na
niektorych danych, dlatego tez jesli ktos mial podobny problem i udalo mu
sie go jakos
rozwiazac to prosze o pomoc - bede ogromnie wdzieczny

madlew

madlew_at_simplusnet.pl