Re: Prosze pilnie pomozcie!!!!

Autor: Zbyszek G. (merida1_at_xl.wp.pl)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 23:27:25 MET

Witaj marcin,

W Twoim liście datowanym 22 listopada 2002 (22:11:53) można przeczytać:

mk> Bardzo prosze o pilna pomoc.Zdarzylo sie cos co nigdy mi sie jeszcze nie
mk> przytrafilo.A wiec...
mk> Mam system postawiony na WinXP PL.Jako,ze kisily mi sie stery iTouch do
mk> klawiatury postanowlem zastosowac ystem restore,czyli przywracanie
mk> systemu.Ku mojemu OGROMNEMU zdziwieniu komputer zrobil
mk> przywracanie,uruchomil Windows i ...ani klawiatura ani myszka NIE
mk> dzialaja.

Także pod DOS'em? To doprawdy dziwne :(

mk> Nie moge absolutnie NIC zrobic z kompem,po prostu klawiatura i
mk> myszka nie dzialaja.Podpialm drugi zestaw klawiatury,sadzac ze tamta jest
mk> zepsuta i dalej nic.Napiszcie prosze co moge zrobic,nie moge nawet
mk> sforatowac dysku ani uruchomic trybu awaryjnego.ten tekst pisze z kompa
mk> soistry.Co MAM robic????Juz dlugo bawie sie komputerami ale COS takiego po
mk> raz pierwszy sie mi przytrafilo!!!!!Czekam na odzew na GRUPE(tylko)

Klawiatura aktywuje się już pod DOS'em i Windows nie ma z tym nic
wspólnego.
W tym momencie problem raczej sprzętowy (chyba nie BIOS).
Sprawdź połączenia z płytą główną.

--
Pozdrowienia,
 Zbyszek                            mailto:merida1_at_xl.wp.pl