Re: Jaka plyta okolo 500 zl

Autor: /// Kaszpir /// (usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 23:02:05 MET

> generalnie chodzi to dość stabilnie.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

No nie ma co :-)

Za tę cenę kupisz bardzo dobrą płytę na KT333 (np. MSI KT3ultra2)

Cena 400zł lub Gigabyte w podobnej cenie ale juz na KT400.

ECS wogóle nie zawracaj sobie głowy. No chyba że lubisz problemy i masz za
dużą ilość czasu.

ECS niestety w wielu przypadkach miewa problemy natury kompatybilności i
niestabilnosci. Pozatym spora część płyt jest już fabrycznie uszkodzona i
niestety większosc tych uszkodzeń wychodzi po pewnym czasie (lub odrazu).

Nie poelcam tej płyty mimo że sam taką miałem . Płytę tę wyminiłem 3 czy 4
razy (dokładnie nie pamietam) i miałem z nią sporo problemów. Takze i
wydajnosć tej płyty nie zachwyca , a w Twoim przypadku było by wielkim
głupstwem kupowac takie badziewie.

Kup dobrą , stabilna i bezproblemową płytę a nie baw się w eksperymenty z
ECSem ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///