Re: Klawiatura bezprzewodowa + ładowarka

Autor: ..::T0]\\[2!::.. (tonzi_at_wywalto.icpnet.pl)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 22:08:10 MET

Tomek legitymujący się takim oto adresem <labeo7_at_poczta.onet.pl> zapodał co
następuje:

> Tak jak wczesniej napisal kolega, nie ma pewnosci ze klawiatura i mysz
> pojdzie na obnizonym napieciu. Ale zakladajac ze akumulatory beda
> dobrze naladowane i ze bedzie dzialac, jest problem ich rozladowania.
> Przypuszczam, ze bedziesz je musial ladowac co 3-4 dni (optymistyczny
> wariant). Jesli klawiature masz na 4 baterie czyli w sumie 6V, to
> przy 4 akumulatorach naladowych na full, bedzie to pracowalo przy
> napieciu 4,8V. Spadek napiecia po kilku 3 dniach do wartosci 1,1 da
> juz tylko 4,4V. Dlatego najlepiej wloz na probe jakies dowolne
> [...]

a ja powiem tak - moja klawa chodzi juz 4 miesiace jak nie duzej na zwyklych
bateriach dostarczonych do zestawu - w sumie koszt ok.. 8 pln?

do myszy jednak zdecydowanie polecam aku ja mam i mysza chodzi swietnie
przez 3 tydzien!!! co jak na razie jest absolutnym rekordem!! (1,2V)
na normalnych (1,5V) chodzila ok 7-9 dni!!

dodam ze posiadam zestaw logitecha cordless optical ;)

--
..::]_*^*_[=|\_T4BUL4 R4S4 |\|!E D0TYCZY P0|_5|<!_/|=]_*^*_[::..