Oferta specjalna

Autor: Arek (areluc_at_yahoo.com)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 19:24:48 MET

Zaśmiecili mi dziś klatkę ulotkami pewnej znanej firmy komputerowej, a tam -
oferta specjalna, notebook hp Xe4100 i dużymi literami cena 3499. I obok
małymi literkami: cena netto przy zakupie z programem PC Biznes w cenie 999
netto. A więc łącznie kosztuje to 5487 zł, co biorąc pod uwagę parametry
jest już "ofertą specjalną" chyba tylko dla firmy, która się chce tego
pozbyć. A ja myślałem, że czasy marketingu polegającego na traktowaniu
klienta jako "inteligentnego inaczej" skończyły się już parę lat temu...

--
Pozdr
Arek