Re: komp nie startuje, cz.2 ;)

Autor: Jacek (jacmac_at_go2.pl)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 18:26:42 MET

  naskrobał:

>1. Zgodnie z rada powyzej sprawdz zasilacz,
>2. Sprawdz, czy dobrze podpiales do plyty wszystkie piny kontrolek
>obudowy (wiesz: power, power LED, HDD LED, reset, speaker i
>pozostale), 3. Sorry, moze uznasz to za glupia uwage, ale sprawdz,
>czy glowny "power cord" jest wpiety w gniazdo na plycie - to
>dlugie dwurzedowe, 4. Uwaga rownie prozaiczna, jak ta powyzej -
>czy przelacznik ON/OFF zasilacza (w obudowach 'tower' u gory z
>tylu) jest przelaczony na ON? ------------------------
>pozdr,
>cobra

No i sprawa doczekała się wyjaśnienia... Ciekawskich informuję że na
rysunku w instrukcji były zamienione Pwr-on z Restart. Mogłem sobie
włączać do woli...;)
Na płycie co prawda było opisane ok, ale praworządny obywatel
posługuje się instrukcją ;)) a poza tym już niedowidzę a rysunek w
instrukcji był duży i śliczny.

Jacek