Re: Czytnik kodow kreskowych do sklepu

Autor: Greg Marsden (ram_at_na102.pl)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 13:47:46 MET

Uzytkownik "Tomasz Viscardi" <tviscard_at_inwarz.skierniewice.pl> napisal w
wiadomosci news:3DDE1BEB.3020006_at_inwarz.skierniewice.pl...
> Witam,
> Mam pytanie o czytniki diodowe. Czy to sie sprawdza w sklepie do odczytu
> kodow nie przy kasie ale na zapleczu,magazynie. Jesli nie to moze ktos
> cos poleci z wlasnej praktyki? Z tych tanszych do 1000 PLN.
> Tomek

Z wlasnej praktyki i praktyki klientów , którym to sprzedalem to polecam
Metrologic Voyager 9520 i 9540. Ale chyba nieco drozsze niz 1000, cena
zalecana jest 999+VAT. Dwa lata eksploatacji calkiem intensywnej i zadnych
kwasów. Wersje na RS i PS/2 do klawiatury.
Sprzedaje to np. Torell w Pruszczu Gdanskim.
www.torell.pl

--
pozdrawiam
Greg Marsden