Re: ECS K7S5A i moje rozwiazanie problemow...

Autor: Luka (paranid_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 12:57:51 MET

Krzysiek Szczepanek <silverman_at_go2.pl> napisal(a) w

> Kupuje plyte zeby dzialal stabilnie musza ja przerabiac...
> ...no comments...

eee tam nie przesadzaj samochody tez sie kupuje i ulepsza :)
i ile w tym zabawy. co do mobo to faktycznie powinna dzialac od
razu ale zwazywszy na cene i w sumie dobre dzialanie to takie
ulepszanie nie jest jakims problemem. oczywiscie dla kogos kto
wie co robi. gorzej jak trafi na kogos dla kogo komp ma po
prostu dzialac. wychodzi na to ze ta plyta jest dla entuzjastow.
i tacy niech ja kupuja. szkoda tylko ze ECS nie pisze o tym na
pudelkach :)

--
		Pozdrawiam
                Luka