Re: ECS K7S5A i moje rozwiazanie problemow...

Autor: Rufik (rufik_at_go2.pl)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 12:24:42 MET

janekbo wrote:
> Teraz gdy wymienilem wszystkim chlodzenie na chipsecie problem
> odszedl. Przy 100 prawie wogole sie nie grzal i chodzil super
> stabilnie, przy 133 wrecz przeciwnie.

Ja tez tak zrobilem - zdjalem radiator, wyczyscilem z kleju i posmarowalem
srebrna pasta i dalem super glue. Nie zakladamlem tylko wiatraczka, ale caly
czas mialem obudowe otwarta. Problem "twardego" wieszania sie tylko sie
zmniejszyl, nie ustal calkowiecie. Jedyne co pomoglo to wymiana pamieci SDR
na DDR - wtedy dzialala stabilnie.
Teraz jednak sprzedalem te plyte (mam ja z glowy) i kupuje Shuttle AK-32A.

--
Pozdrawiam
Rufik