Instalacja skanera na usb problem

Autor: aSpider (aspider_at_polbox.com)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 15:42:00 MET

Mam pewien problem z instalacją skanera, na komputerze na którym był
instalowany dysk zewnętrzny w kieszeni na usb przedtem skaner
(ScanMagic 1200UB) działał bez problemów na kompie jest win98 teraz
odmawia posłuszeństwa, nie świeci mu się nawet dioda sygnalizująca
włączenie inny skaner tez usb tez nie działa na tym kompie, w czym może
tkwić problem,
korzystając z dodaj nowy sprzęt windows wykrywa m.in. urządzenie do
przetwarzania obrazów ale potem przy wyborze "z dysku" wyświetla brak
zgodności urządzenia, podałem mu ścieżkę do pliku *.inf w katalogu win98
na płycie ze sterownikami,
Czy odinstalować wszystko (skaner dysk zewnętrzny i spróbować jeszcze raz,
czy możliwe jest że coś nie działa w USB (jak to sprawdzić - w menadżerze
urządzeń wszystko jest jako działa poprawnie) i trzeba go jeszcze raz
zainstalować (jak?)
jakieś pomysły jak to rozwiązać? (wcześniej wszystko działało)

proszę o pomoc