Drivery do ECS P6ISA-II

Autor: Dempsey (dempsey_at_wp.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 18:01:54 MET

Witam
Słuchajcie mam taki problem, musze sformatować kolesieowi kompa ale on
gdzieś wciął płytkę ze sterownikami od płyty głównej ECS P6ISA-II i za nic
nie może jej znaleźć. Byłem na stronie producenta ściagnełem drivery ale
okazało sie że zzipowane archiwa nie da sie otworzyć bo są uszkodzone... i
stad moje pytanie - Czy ktoś wie skąd mogę pobrać sterowniki do w/w płyty
poza stroną producenta... Z góry dziękuję i pozdrawiam