Re: zwiekszanie ilosci ramu do 512 mb - oplacalne?

Autor: vertex (vertex_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 13:29:55 MET

> Jasne - przecietny uzykownik ciagle otwiera 300 MB pliki graficzne -
> hahahah!

Wyśpij się i czytaj posty na które odpowiadasz.

> A simsy chodza na celku500 128 Ram
> W.

Wiesz, to jest tak.
Jeden pisze : "Mam Durona 800, 256 ram, GF Mx400 i UT2003 mi śmiga".
Dla kogoś innego to, jak działa UT2003 na takiej maszynie jest
nieakceptowalne.

Jak dla mnie, Sims (z wszystkimi dodatkami) pod XP przy 256 RAM po
prostu pełza... dysk prawie nie przestaje swapować.
Na tej samej maszynie pod winME te same SIMS-y chodzą w porządku.

Sprawdzałes pod XP, czy tak sobie piszesz, zeby pisać ?

Jancio