Re: Uszkodzona pamiec

Autor: tn (tomekn_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 00:41:28 MET

Użytkownik "Szczepan 'Molu' Molenda" <molenda2_at_USUNTOwp.pl> napisał w
wiadomości news:14564-1037826210_at_as1-157.ostrowiec.dialup.inetia.pl...
> Kupiłem 512 MB SDRAM. (noname). Mój problem polega na tym, że ta pamięć
jest
> jakaś wadliwa :( Nie chce pracować z moja starą 256 MB kością, też noname.
> Przy włożonych dwóch kościach (nieważne sloty, zawsze to samo) wszystko
> ładnie się włącza do momentu pokazania pulpitu. Później blue screen ;)
> Krzyczy że coś tam chyba z Livem, później zwis. Odinstalowałem stery od
> Live'a włączam raz jeszcze, teraz jest restart gdy ma się pokazać pulpit.
> Zauważyłem też, że czasami wykrywa tylko jedną kość i zamiast 768 MB jest
> [...]
pamięci.

Wczoraj oddałem dwie walniete 256 , dodałem je do mojej 128 i po tygodniu
padl mi system a
po dniu walki jedna kosc padla na amen a druga wieszala kompa na "maksa ".
Na starej wszysk chodzi ok , kosci poszły do wymiany ijest teraz ok .
Co ciekawe to wszysko również na Abicie tylko kt7-raid , pamieci były
również "noname "
i dodatkowo swoje kości pamięci miały przykryte osłoną blaszną , obecne
mają normalnie odsłonięte
kości pamięci . Według mnie masz sypnięte pamięci .
pozdr
friko