Re: Jaka klawiatura ???

Autor: Wicleben Wojciech (wicekrtv_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 22:20:29 MET

> Mam taka najprostsza BTC za 20zl i za nic w swiecie nie wymienie jej na
> inna. Mieciutkie klawisze, ladna biala :)
> Jesli mi sie kiedys zepsuje to kupie taka sama.
moze btc cdromy robi smiecarskie ale klawiatury naprawde super!.Mam taka
jedna co kupilem ja z pierwszym kompem!! po 4latach ja wypralem!!! i jest
jak nowa!! chodzi wysmienicie! zadnych martwych klawiszy. a ile sie nia
nagralem i nie tylko ja!. Teraz klikam z pracy (btc mam w domu) i tu mam
logitech-a deluxa.. jest tez bardzo dobra i super chodzi-warta swojej ceny
(zaplacilem za nia 70zl)
wojtek