MSI K7TPro2-A/Athlon XP 1700/266

Autor: Raf (raftor_at_poczta.fm)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 18:32:38 MET

Witam, mam pytanie - mam płytę taką jak w temacie, po upgradzie BIOS-u
maksymalny mnożnik to 13,5, magistrala 132, czy w/w procesor będzie chodził
bez problemów na tej płytce (13,5x132=1782), do końca nie wiem jaki mam
chipset w płytce (w instrukcji piszą, że kt133), niektóre programy
diagnostyczne identyfikują go jako kt133a. Proszę o opinie, chciałbym kupić
nowego procka, ale póki co bez wymiany płyty, pozdrawiam, czekam na
sugestie.