Re: [Warszawa] gdzie kupic komputer ?

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Wed 20 Nov 2002 - 09:01:28 MET

Kupisz PC najlepszej firmy i tak jest spore prawdopodobienstwo ze bedzie
problem. Kupisz w najgorszej firmie - bedzie OK. Nie ma reguly. Wiem z
doswiadczenia. Compaq jest bardzo dobra firma, ale tez miewa problemy. W
firmie mielismy 3 identyczne, na 2 z nich byly problemy (i to spore). Fakt,
ze serwis przeyjezdzal i naprawial (ale chyba odplatnie) - nie wiem, bo w
innym dziale to bylo.

CO do dobrej firmy: jezeli przyjdziesz do sklepu i powiesz ze chcesz jak
najtanszego peceta, ale dobrego (i tyle z informacji) - wepchna ci to, co w
tym momencie im najgorzej schodzi. Musisz SAM zdecydowac jakie beda
poszczegolne elementy i zlecic firmie zlozenie.
W takiej sytuacji polecam firme PTR - ceny sa dosc niskie, a serwis jak
wszedzie - potrafia olac klienta, ale rowniez potrafia idealnie zalatwic
sprawe. Maja gwarancje najnizszej ceny (kupisz, ale przyniesiesz cennik z
innego sklepu ze bylo taniej - zwroca roznice).
Jedynie co ci nie polacam - to przyjsc do sklepu i belkotac ze chcesz miec
dobry sprzet jak najtaniej. Bo wtedy to oni maja pole do popisu. Mowie tu o
wiekszosci spklepow.
Natomiast jezeli chcesz tanio - niestety Compaqa nie wezmiesz.... Chyba ze
ze slabsza konfiguracja.