widzi czy nie widzi?

Autor: hesus (pafpaf_at_o2.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 23:15:29 MET

witam

komp z dyskiem fizycznym IBM DTLA-307045 widzi ten dysk w BIOSie ale po
verifying DMI pool data (? nie jestem do końca pewien czy tak) od razu
następuje polecenie PRESS ANY KEY TO REBOOT...?!? Nieważne czy podpinam go
jako mastera czy jako slave`a dzieje się to samo. Wiem niestety że dyski z
tej serii są wadliwe, tym bardziej że mój był wyprodukowany w Tajlandii (a
nie np na Węgrzech). Jedna rzecz jednak nie pasuje- dysk pracuje no i BIOS
automatycznie go widzi więc fizycznie chyba jest ok. Mam płytę VIA A7V lub
KT7, bo mieszają mi się obie i nigdy nie wiem którą mam, nie wiem co
jeszcze - Durona 800 i takie tam.

Będę wdzięczny za pomoc, tym bardziej, że mam tam ważne dane.