Re: pytanko do znawcow

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 19 Nov 2002 - 20:57:59 MET

No coz nie bede sie powtrarzał bo już raz opisałem tą historię. Ale dobrze
ci radzę odpuśc sobie RIMMY 1066 chyba że pranieszwyrzucić pieniądze w
błoto.
     W tej chwili jestem w trakcie wycofywania całej partii RIMM-ów do
Ingram Micro. Te pamięci nie nadają się do pracy z żadną płytą dostępną na
naszym rynku Jeżeli już ci na nich zależy to sprowadż sobie zagranicy płytę
w raz kompletem dedykowanych pamięci w zestawie. Inaczej raczej nie ruszysz
takiego zestawu.

Pozdrawiam

Użytkownik "MaPia" <mapia2_at_box43.pl> napisał w wiadomości

> zobacz sobie ponizej post von_kowal'a nt "nowa pamiec pc1066 rdram" z
15.11
> ja nie chcialbym miec takich problemow ze sprzetem, a ty?
> poza tym nawet poczytaj w specyfikacjach Kongstona,
> na dodatek:
> "At IDF this week(wrzesien 2002 - 22), Intel confirmed that it was
preparing
> to drop support for Rambus RDRAM memory in upcoming workstation chipsets
in
> favour of a DDR pureplay.
> Intel continues to support RDRAM on the desktop, alongside its preferred
DDR